Hea disain on kasutajale vajalik ja väärtuslik. Täpsustame kasutaja vajadused ja tooteidee õige väärtuspakkumise veel enne tööle asumist.
Hea disain täidab ettevõtja eesmärke. Panime paika, mida soovime uue tootega saavutada. Teeme plaani. Maandame riske.
Hea disain on toimiv. Prototüpeerime ideed tema igas arengufaasis.
Hea disain täidab ettevõtja eesmärke. Panime paika, mida soovime uue tootega saavutada. Teeme plaani. Maandame riske.
Hea disain samaaegselt asetub ja loob konteksti. Sinu brändi konteksti. Hea tootedisain astub sinu väärtustega sama sammu ja tugevdab kuvandit.
Iga eduka toote/teenuse aluseks on ahaa-moment, kus geniaalse sähvatusega viidi kokku eelnevalt täiesti seosetud elemendid ning loodi sellega uus väärtus. Me aitame leida ülesse sinu ettevõttele olulised ahaa-momendid.
Organisatsiooni kogu disain, st. nii ruumid, tooted, teenused kui kommunikatsioon, kõik mis kasutajatega kokkupuudet omab, vajab ühtset lähenemist. Muidu lähevad kõik üksikud ponnistused kaduma. Me aitame luua disaini reeglistiku mida olemas olevates ja tulevastes projektides kasutada saab.
Tihti on projektide arenduseks vaja lisa informatsiooni. Kui ülikoolid lähenevad liiga akadeemiliselt ja uuringuagentuurid ei ole piisavalt paindlikud, saame meie sind aidata. Me tegeleme praktiliste uuringutega, st. uuringu väljund on kohe kasutatav arendusprojektis. Kiire ja praktiline!
Midagi on vaja teha, aga ei tea mida!
Me aitame leida projektile kasuliku arengusuuna ja implementeerida õiged meetodid projekti edasi arendamiseks. Vajadusel oleme võimelised välja töötama eraldi metoodika just sinu probleemi lahendamiseks.
Mis ma järgmiseks pean tegema? Me aitame sul luua arenguvisiooni ja tekitada plaani selleni jõudmiseks.
Levinud meetodid: Forecasting - backcasting, Benchmarking, trendiuuringud
Kas ma toodan praegu õigeid asju?
Minu käitumine turul ja kuidas kliendid meid kategoriseerivad.
Keerukate olukordade mõistmist ja lahtiharutamist aitab nende põhjalik kaardistamine ja lahti joonistamine. Visualiseerimine on selgust loov protsess, mis aitab probleeme paremini sõnastada, olles samas ka edasisi tegevusi toetavaks tööriistaks.
Tihti ei saa toodet ja sellega seostuvat teenust omavahel eristada.
Me aitame sul töötada mõlemaga paralleelselt, läbimõeldult ja süsteemselt.
Töökeskkonna uuendamiseks või uue töökeskkonna loomiseks võib olla väga erinevaid põhjuseid. Valik meie seniste klientide muredest:
• organisatsioon on kasvanud ja kontor on kitsaks jäänud
• uus hübriidne töölkäimise viis on jätnud kontori tühjaks, ruumi on üle ja see on valesti sisustatud
• olemasolev kontor on moraalselt vananenud
• otsime uut pinda ega oska otsustada, mis meile paremini sobib
• omanäeoline, kaasaegne, stiilne ja praktiline kontor aitab töötajad värvata ja hoida
Andmete kogumine töökeskkonna kasutuse kohta loob selge arusaama millised on organisatsiooni tööl käimise ja tööruumide kasutamise väljakujunenud tavad. Eneseanalüüsi vormis kaasame kõik töötajad oma töökäitumist jälgima ja kaasa mõtlema.
Nii leiame üles mured ja soovid, mida pole kohe näha. Kogutud andmete töötlemisel saame kätte ettevõttele omased käitumismustrid, mis on esmaseks sisendiks järgnevasse protsessi ja diskussiooni.
Nägemaks ruumi kasutuse taha on oluline mõista organisatsiooni kultuuri. Sügavama sissevaate tööpere argipäeva annavad töötajatega läbiviidavad intervjuud ja tööpäeva jälgimine kohapeal.
Koosloome töötoad annavad võimaluse töötajatele oma töise keskkonna loomise protsessis kaasa rääkida. Mängime läbi töiseid olukordi, otsime ideid spetsiifiliste olukordade lahendamiseks ja võimalusi terviklikuma kogemuse loomiseks.
Nii loome ühist arusaama, kuhu tahame välja jõuda ning saame paika prioriteetid ja eesmärgid, mis aitavad edasisi ootusi juhtida.
Sisendi kogumise etapp lõpeb käitumisstsenaariumite loomise ja organisatsioonile kohaseima käitumisprogrammi visandamisega. See on visioon - ideaal, mille poole pürgida.
Visiooni testimiseks viime läbi ruumiliste võimaluste läbimängu. Iga konkreetne arhitektuurne ruum seab omad piirangud ja pakub võimalused. Nii testime seatud eesmärke päris ruumis ja loome visandliku ruumilise lahenduse.
Selleks, et uusi käitumispraktikaid ja ruumi lahendusi testida, ei pea ootama uue kontori valmimist. Vastupidi, on oluline neid ideid kohe ja võimalikult väikse vaeva ja kuluga testida. Aitame leida olukorrad, kus üks või teine üksus saab uusi ideid proovida ja edasi arendada.
Uurimisprojekti tulemusel vormub konkreetne töökeskkonna sisearhitektuurse projekteerimise lähteülesanne, pannakse paika pehmed mõõdikud protsessi juhtimiseks ja hindamiseks, otsustatakse ära erinevate töökeskkonna elementide vajadus, töökohtade ja koostööruumide arv ning lepitakse kokku ühine arusaam kuhu soovitakse jõuda ja kuidas järgnevat protsessi juhtida ja hinnata.
Eesmärgipärase sisearhitektuurse lahenduse väljatöötamine. iseasi pakub nii sisearhitekti teenust kui võimalust seda protsessi konsultantidena nõustada.
Sisearhitektuurse projekteerimise käigus loome täpse uue ruumi lahenduse.
Hea disain on kasutajale vajalik ja väärtuslik. Täpsustame kasutaja vajadused ja tooteidee õige väärtuspakkumise veel enne tööle asumist.
Hea disain täidab ettevõtja eesmärke. Panime paika, mida soovime uue tootega saavutada. Teeme plaani. Maandame riske.
Hea disain on toimiv. Prototüpeerime ideed tema igas arengufaasis.
Hea disain täidab ettevõtja eesmärke. Panime paika, mida soovime uue tootega saavutada. Teeme plaani. Maandame riske.
Hea disain samaaegselt asetub ja loob konteksti. Sinu brändi konteksti. Hea tootedisain astub sinu väärtustega sama sammu ja tugevdab kuvandit.